dissabte, 26 d’abril del 2008

EL DESERT EM PARLAVA

Per fi torno a ser aquí després d'uns quants, bastants dies.
Si no és perquè ens manen exercicis a classe no ho sé si aquí penjaria alguna cosa...
va, farem el que ens va manar que com per variar ja vaig tard.

Jo proposo el llibre El Desert em parlava de Montserrat Beltran.
Me'l vaig llegir fa bastant però crec que encara me'n recordo ja que em va sorprendre
però em va agradar. Va d'una jove estudiant de secundària que s'enamora de Lahcen, un noi
d'orígen berber(musulmà). Enlloc l'accepten i ella nota algun afecte per ell. Finalment acaben junts, però els pares d'ella s'hi anteposen varis cops però no aconsegueixen trencar l'amor que sent
la seva filla per aquest noi. Passen moltes més històries i complicacions però un petit resum és això, si a algú li interessa ja sap el que ha de fer, no?
si el voleu jo el tinc, per qui sigui rata per no comprar llibres.
Aquí em va ensenyar que si tu t'estimes una persona ningú trencarà el que tu sents i el que
tu vols,i per tan, s'han d'acostumar a admetre a tothom i als gustos de cada un. A més quina diferència hi ha en què la noia s'hagi enamorat d'un noi berber d'un del nostre país? per mi, cap ni una però estem vivint en una societat que separem molt la gent de diferents races, sobretot la musulmana. S'ha de saber que no tots són iguals, és a dir, perquè ALQAEDA sigui una banda terrorista i sigui d'aquell país no vol dir que tots els d'allà són terroristes, perquè sinó tots els bascos també ho haurien de ser i no ho són pas, només ETA. Amb això s'ha de reflexionar i crec, que comencem a tenir una edat i una maduresa que certes coses no s'haurien d'admetre ja.
Res més, bon cap de setmana a tots!






.charlote/

1 comentari:

Severus ha dit...

Els arguments són més socials o ètics que no pas literaris; però, bé, aquesta mena de continguts són inseparables de l'obra.

"s'hi anteposen"? No serà "s'hi oposen" o "s'hi interposen"? El diccionari t'indicarà quin verb respon al significat que volies expressar.